11 Aralık 2013 Çarşamba

Fıkra gibi olay


Fıkra gibi olay

 

Başlıktaki olayı anlatmadan önce şunu belirteyim:

 

Bazen, bir dostumdan aldığım HTC marka akıllı cep telefonuma yüklenebilecek güzel uygulamalara bakarım. Bunun için sık sık Google Play Store isimli uygulamayı açarım ve en çok indirilen programlara göz atarım.

 

Geçenlerde yine Google Play Store’u açtığımda Books isimli yeni bir kategori gördüm. Yani kitaplar... Laptop’ı açınca araştırdım. ABD’de artık kitaplar tablet ve android ve iphone’lar için internetten satılıyormuş.

 

Yani artık yanımızda kitap taşımayacağız. Otobüste, trende, uçakta, tatilde her yerde cep telefonumuzda rahatça kitap okuyabileceğiz. İnternetten yaptığım araştırmaya göre Türkiye’de henüz birkaç yayınevi dışında başlamamışlar.

 

Biliyorsunuz, benim internet üzerinde hayat hikayemi anlattığım bir kitabım var. Ben nasıl dijital kitap yapıldığını araştırdım, ingilizce bildiğim için okudum, öğrendim.

 

İşte ben iki haftadır sayfa üzerindeki kitabımı, resimleriyle birlikte Ebook yapmak için uğraşıyorum. Biraz vaktimi alıyor. Sanırım birkaç hafta daha devam edecek.

 


Şu an dört beş yıl önce yazdığım henüz yayınlamadığım yedek 6-7 yazım bulunuyor. Yeni yazı yazamazsam onlardan yayınlayacağım inşallah...

 

Biliyorsunuz ben bir yılı aşkın süredir haftada iki yazı yayınlıyorum. Kitabımı bitirince android ve tabletler için Köşe Yazılarım diye bir Ebook daha hazırlamak niyetindeyim Allah nasip ederse... Şu an 128 yazı yayında...

 

Tabi bunlar parayla satılmayacak, Free olacak, isteyen ücretsiz indirip okuyabilecek. Allah rızası için, faydalı olayım diye yapıyorum inşaAllah...

 

Kitabımı bitirince akıllı telefonunuz veya tabletinizde nasıl okuyacağınızı ve kitabımın Ebook haline nasıl ulaşacağınız hakkında yazacağım inşallah...

 

Başlıktaki olaya gelirsek, bunu Facebook’taki memleketim Ereğli-Konya sayfasında okudum. Paylaşmak istiyorum, beraber gülelim. Sanırım hemşehrim, olayın olduğu o an akıllı telefonundan yazmış bu mesajı...

 

Üyemizin fıkra niteliği taşıyan yaşamış olduğu "O AN" (bizimle paylaştığı için teşekkür ediyoruz)

“Şuan fıkra gibi bir durum yaşıyorum. Ulusoy firmasından İstanbul'dan Konya'ya gitmek için bilet aldım.

 

Aksilik gibi her zaman kontrol ettiğim bileti bu sefer kontrol etmedim.

Normalde İstanbul-Konya 8 saat sürmesi gerekirken yolculuğumun 12 saatini aşmış bulunmaktayım,

 

Bu işte bir terslik var dedim ve biletime baktım.

Perondaki Rizeli biletçi sağolsun Konya yerine Tonya yazmış,

 

Şimdi Konya niyetine Tonya'ya gidiyorum…

Sinirden gülme krizine girdim, bu günü hiç unutmayacağım :)))) “

 

 

Celal Çelik                    Ankara  ( Konya-Ereğli )

 


 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder