4 Ocak 2020 Cumartesi

Huzur Veren Zikir


Üveys Zikri


Durun durun hemen kapatmayın
Ben de ilk kez duyduğumda korkmuştum. 
Zikir denince o tv'de gördüğüm kafa sallayan uzun saçlı sakallı insanlar aklıma geliyordu. 

Zikir anmak hatırlamak demektir. 
Zikir Kur'an'da geçen bir tabirdir 
Her 25 ayette bir Allah'ı zikredin der Rabbimiz. 

Allah'ı anmak en büyük şifadır.
Rabbimiz kuran'da derki:
"Kalpler ancak Allah'ı zikretmek ile huzur bulur."
Rad suresi 28

“Ey inananlar! 
Allah'ı çokça zikredin.
Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin.” (Ahzab Suresi 41-42. Ayet)



Size Mart 2014ten beri sürekli yaptığım bir zikirden bahsetmek istiyorum. Bu zikir Üveys zikri. Zikir anmak hatırlamak demektir. Rabbimiz Kuran’da onlarca ayette, Sabah akşam Allah’ı zikredin diye emrediyor. Bu zikirde bir gece bir gündüz iki defa Rabbimizi zikrediyoruz. Onbeş’er dk’mızı alıyor. Ben bu zikri akşam namazı sonrası ve sabah namazı sonrası güneş doğunca yapıyorum. Bu zikir ile pekçok lütuf yaşadım. Yaptığım pekçok duam aynen kabul edildi.


http://www.veyselkarane.com


 sayfasını inceleyin. Özellikle ziyaretçi defterini okuyunuz. Bu zikri yapmaya devam edenlerin içi huzurla doluyormuş, ki doluyor ve Allah hastalıklarını alıyormuş, doktorlar bile iyileşmesine şaşırıyorlarmış. Aşağıda bu zikrin yapılışını paylaşacağım. Bu sevap hediyesini şifam için kendi ruhuma da hediye ediyorum. Bir sabah iyileşmiş olarak uyanacağım inşallah. İyileşmesem bile yaşadığım bu huzur zikri yapmaya devam etmeme değer, İçimde tarifsiz bir sevgi ve huzur var elhamdülillah.

Bu arada bu bir tarikat veya cemaat değil kesinlikle. 
Bu ahir zamanda Allah'a sevgiyle gidilen bir yoldur. 
Sizden hiçbir ücret veya teşekkür beklemiyoruz. 
Gelin yapın bu zikri 
Bir hafta deneyiniz ve içinizdeki huzuru görün 




Üveys Zikri Yapılışı


Stresli hayattan yorulduysanız, içinizin sevgi ve huzurla dolmasını isterseniz, Allah’ın ve Resulunün size sevmesini isterseniz, bu Üveys Zikrini yapmanızı tavsiye ederiz efendim. Peki ne yapmamız gerekiyor derseniz :





Abdestli olmak şartıyla bir gündüzün aydınlığında bir gecenin karanlığında olmak üzere toplam iki kere yapacağız.




1- Önce Euzu Besmele çekip 70 ya da 100 kere TEVBE ESTAĞFİRULLAH demeliyiz.



2- Bitince Besmele okumadan en az 132 SALATI ŞERİFE okumalıyız. (kısa uzun farketmez, daha fazla sayıda okunabilir.)  Allahümme salli ala seyyidina Muhammed - Ben bu salavatı diyorum.



3- SALATI ŞERİFELER BİTİNCE , 11 İhlas ve 1 Fatiha (her surenin başında sadece Besmele ),  okumalıyız ve şöyle dua etmeliyiz:



4- 'Allahım Senin rızan ve izninle okuduğum bu salavatı şeriflerin, Fatiha ve ihlas surelerinin SEVABINI
Yüce  Peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa SAV Efendimizin mübarek ruhuna, ailesine, akrabalarına, ehli beytine, ashabına, tüm meleklere, bütün peygamberlere, Veysel Karani Hazretlerine ve tüm Üveys kardeşlerime, Hızır aleyhisselamın mübarek ruhuna, sevdiği evliyalara ve salih  kullarının ruhlarına ve (sevdiklerinizinde ismini zikredebilirsiniz, ben anne babam kardeşlerim ve 30 kişiyi sayıyorum) (HASTA İÇİN OKUNUYORSA HASTANIN ADI, SINAVA GİRECEK ÖĞRENCİNİNİN ADI SÖYLENİP BAŞARISI İÇİN EKLENİP" 
HEDİYE ettim, HEDİYE ettim, HEDİYE ettim.'' demeliyiz.



5- DUA bitince Euzu Besmele çekip EN AZ 100 kere -LA İLAHE İLLALLAH- demeliyiz. Daha fazla sayıda sayıda okunabilir. Ben bazen on dk diyorum. Beşyüzü geçiyor. Bazen yarım saat LA İLAHE İLLALLAH diyorum.





Sabah akşam günde iki kez... toplam belki günde yarım saat.

Zikrimiz çok kolay 
Sünnet ve Kur'an'a aykırı hiçbir şey yok 
Peygamber Efendimiz Sav Ben günde 100 kez istiğfar ediyorum buyuruyor. 
Salavat ile ilgili ayeti ve hadisleri bilirsiniz. 
Hediyeleşmek sünnettir. 
En faziletli zikir La ilahe illallah tır der Efendimiz sav 
 
ayrıntılı bilgi: http://www.veyselkarane.com/




Corona virüsünden de korunuruz inşallah. 
Tedbir alalım önce ama bol bol La İlahe İllallah diyerek de tevekkül edelim.

YAŞA VE GÖR

Sevgilerimle

Celal Çelik


3 yorum:

  1. Daldık dünya koşusuna zikir hatirlatandan Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin. Allah razı olsun hepimizden...

    YanıtlaSil