6 Mayıs 2019 Pazartesi

Ramazan Molası


Merhaba gönül dostlarımız,


Allah'a binlerce şükür bir ramazana daha kavuştuk.


Efendim yazılara geçen yıl olduğu gibi yine bir ay ara vereceğim.


Yine zorlanarakta olsa oruç tutacağım Allah izin verirse...

Normalde şekerim olduğundan çok acıkıyorum ama oruç tutunca hiç acıkmıyorum.

Peygamberimiz SAV “Oruç tutun sıhhat bulun” diyor. Bakın Cenab-ı Hak ne buyuruyor:


(O farz kılınan oruç) sayılı günlerdir. Artık sizden kim hasta ya da yolculukta olursa tutamadığı günler sayısınca başka günlerde orucunu tutsun. İhtiyarlıktan yahut şifa bulması ümit edilmeyen bir hastalıktan dolayı oruç tutmaya gücü yetmeyenler üzerine de (her güne karşılık sabah akşam) bir yoksul doyumu fidye (lâzımdır). Bununla beraber her kim, yapmaya yükümlü olduğundan daha fazla iyilik yaparsa, bu, onun için daha hayırlıdır. Bununla beraber (zor da olsa) oruç tutmanız, eğer bilirseniz, sizin için daha hayırlıdır.” (Bakara suresi, 184. ayet)


“Açlığa sabır, Allah’ın has kullarına bir lütfudur.” (Hz. Mevlana)


Artık oruç günleri sıcaklara denk gelmediği için bu sene zorlanarakta olsa inşallah 30 gün oruç tutmaya karar verdim. Seneye yaşar mıyım Allah bilir.


YANİ SİZDEN BİR AY İZİN İSTİYORUM. BU BİR AY İÇİNDE BLOG SAYFAMIZDA YENİ YAZI YAYINLAMAYACAĞIZ. YILLIK İZİNDEYİM VARSAYIN. TEŞEKKÜR EDERİM.


Sahurdan sonra sabah namazımı kılıp üveys zikrimi yapıp yatacağım. Yine öğle namazına kadar uyuyacağım.

Yine ikindiden sonra bir cüz Kuran okuyup bayrama kadar hatmetmiş olacağım.

Ben Kuran okumayı biliyorum ama önemli olan anlamak ve uygulanmaktır. Ben hergün Youtube'dan bir cüz Kuran'ı  (Kuran 30 cüzdür.) Kabe imamından dinleyeceğim ve dinlerken altyazıdan Türkçe mealini okuyacağım.

işte ilk cüz: (48dk)

https://www.youtube.com/watch?v=ddKj5jqYSVQ




Buda benim yıllık iznim farzedin.

Hayırlı Ramazanlar.
Allah ibadetlerinizi kabul etsin,
Sağlık ve huzurla bayrama kavuştursun inşallah.

Sevgilerimle
Celal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder