22 Kasım 2012 Perşembe

Kendiyle Barışık olmak - HAYIRLI CUMALAR


Kendiyle Barışık olmak - HAYIRLI CUMALAR

 

Çevremdeki bazı sağlıklı ve engelli insanlara bakıyorum. Hep bir asık surat, hep sızlanmalar, her şeyi kendine dert etmeler...  Ya arkadaşlar, biraz rahat olun, gevşeyin. Dünya fanidir, sıkıntılar geçicidir. Geçmedi mi? ölünce bitecek sabret kardeşim. Sabret, şükret sevap al.

 

Rabbimiz Kuran'da buyuruyor ki: “Dünya hayatı, sadece bir oyun ve eğlenceden başka bir­şey değildir. (Allah'ın azabından) korunanlar için elbette a­hi­ret yurdu daha iyidir. Düşünmüyor musunuz ?” (En'âm suresi, 32.ayet)

 

Ben kendimle barışık biriyim. Bu hastalık (Friedreich ataksisi) sürekli ilerler ve şu an tekerlekli sandalyedeyim. Sesimi de etkiliyor ve konuşmam peltek ve bozuk, sanki sarhoş gibi ... 

 

Hastalıgın ilk zamanlarında, 15 yıl önce dengesiz yürürken çok düşerdim. Düştüğüm zaman yerdeyken derdim ki: "dikkat etmeseydim az daha düşecektim" :) Sabah işe geldiğimde dengesiz yürürken bana dikkatli bakan dostlarıma derdim ki: "Sabah kahvaltıda yine içkiyi fazla kaçırmışım" :))

 

"Onlar, inananlar ve kalpleri Allah’ı anmakla huzura kavuşanlardır. Biliniz ki, kalpler ancak Allah’ı anmakla huzur bulur." (Rad suresi, 28.ayet) Bu yüzden sıkıntıları dert etme. Şöyle gönülden bir ALLAAAAH de.

 

Sağlıklıysan haydi abdestini tazele ve ... Bana da inşallah dua et. Rabbin seni bekliyor...

 

Babamdan Allah razı olsun. Cuma sabahları bana boy abdesti aldırıp tekerlekli sandalyemle cumaya götürüyor. Gitme imkanı olmayan engelli kardeşlerim teyemmümle evde de kılabilirler.

 

CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN

 

Allah'a emanet olun.

 

         C. Çelik    /    Ankara  ( Konya-Ereğli )

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder