6 Haziran 2019 Perşembe

Ara ara yazı yayınlayacağız


Sevgili gönül dostlarımız,

Efendim blog sayfamızda ara ara yazı yayınlayacağız. Sebepleri:

FA Hastalığım ilerlediği için hareketlerim yavaşladı, yazı yazmam yavaşladı.

Babamın akciğerinde büyük bir kitle var, doktor ameliyat yapamam masada kalır, demiş. Bayramdan sonra ışın tedavisi başlayacak. Annem babamla benim aramda çok yoruluyor.

Anneme eziyet olmasın diye bazen yatağa oturtturmuyorum bazen geç oturtturuyorum dolayısıyla bilgisayarı fazla açamıyorum.

Yazın yeğenlerimle vakit geçirdiğimden yazılara konsantre olamıyorum.



Şu an taslakta on yazı var. yazın onlardan ve yazabilirsen yazılar yayınlayacağım.

bu kadarcık  yazıyı tam 52 dk da yazdım.

Herkese mutlu bir bayram ve yaz geçirmenizi dilerim.

Sevgilerimle

Celal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder