7 Kasım 2012 Çarşamba

Tebessüm de hayata dair... :)


Tebessüm de hayata dair... :)

 

   Çoğunuz biliyorsunuz ben şu an tekerlekli sandalyedeyim.

Ben 1994’te işe başladığımda sallanarak duvarlardan destek alarak ve babamın koluna girerek yürüyebiliyordum. Zaman içinde hastalığım ilerledi ve tekerlekli sandalye kullanmak zorunda kaldım.

 

Şimdi anlatacağım olay işe başladıktan birkaç yıl sonraydı :

 

Her sene yılbaşından bir hafta önce bir otelde, hem yeni yılı, hem de şirketin kuruluş yıldönümünü kutlamak amacıyla eğlence düzenlenirdi... Yemekler ve meşrubatlar ve isteyene içki servisi de yapılıyordu. Sanırım aralık 1997 idi. Yine böyle bir eğlenceye katıldık. Gece sonunda otelden çıkıyorduk....

 

Ben içki içmem ama iki arkadaşımın kolunda yürüyüp otelden çıkarken, otelin resepsiyon görevlilerinin aralarındaki şu konuşmasını duydum :

 

" -  Yaw adama bak amma içmiş. İki kişinin kolunda gidiyor. "

 

:))

 

C. Çelik / Ankara ( Konya-Ereğli )

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder