18 Mart 2023 Cumartesi

​Kur'an'ı Kerim Meali 30 Cüz linkleri (Güncellendi)

 Kur'an'ı Kerim Meali 30 Cüz linkleri


(Güncellendi)
 
 Sevgili Dostlar ​​

Ramazan'a ulaştık Elhamdülillah 
Biliyorsunuz Ramazan Kur'an ayıdır. 

Fakir, Allah rızası için Kur'an'ın 30 Cüzünün Youtube linklerini hazırladım. 
Burada sadece MEALİ var  , 
Çünkü önemli olan ANLAMAKtır. 


"Andolsun ki biz, Kur'an'ı öğüt almak için (aklını işleterek anlamaya çalışanlara) kolaylaştırdık. Hani var mı düşünüp öğüt alan?"
(Kamer Suresi 17.Ayet

"Biz onu, anlayasınız diye, Arapça bir Kuran olarak indirdik."
(Yusuf Suresi 2



Fakirinizde 2003 Ramazan ayında okumaya başladım, her ayeti bana iniyor diye düşünerekokudum ve de uyguladım, Allah Hidayet nasip etti elhamdülillah. 

Kâbe imamından dinlerken siz Türkçe Mealini okuyun inşallah 
Allah'tan meal Hatim sevabı almayı umarız

Yarın Ramazan başlıyor ama Ramazan bu yıl 29gün. 
Ben de şimdi başlıyorum arefe günü 30.Cüz inşallah... 
Hayırlı ramazanlar


Bu mesajı saklayın, her gün 45~50 dk da bir cüz okuyalım İnşallah  . 

Bu yazıyı sayfamda da yayınladım
Bilgisayardan da takip edebilirsiniz 



Mesajı seçin, yukarıda yıldıza ⭐basın. 
Tekrar whatsapp açtığınızda yukarıda üç noktaya basınca YILDIZLI MESAJLARa basınca bu mesajı görürsünüz. 


1. Cüz : 

2. Cüz : 

3. Cüz : 

4. Cüz : 

5. Cüz : 

6. Cüz : 

7. Cüz 

8. Cüz : 

9. Cüz 

10. Cüz : 

11. Cüz 

12. Cüz :

13. Cüz :

14. Cüz 

15. Cüz :

16. Cüz :

17. Cüz 

18. Cüz :

19. Cüz :

20. Cüz :

21. Cüz :

22. Cüz :

23. Cüz 

24. Cüz :

25. Cüz :

26. Cüz : 

27. Cüz : 

28. Cüz : 

29. Cüz : 

30. Cüz : 


Sevgilerimle...
Ankara'dan Celâl ÇELİK

   

1 yorum: